Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Vossenbergselaan – Kaatsheuvel

Welkom bij Huisartsenpraktijk Vossenbergselaan

Om u nog beter van dienst te zijn wij nu ook bereikbaar via Internet. U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, gezondheid, nieuws en nog veel meer. Wat vindt u verder op onze site? Lees over ons team, hoe u ons kunt bereiken voor afspraken en waar u ons kunt vinden.

Spoed

Voor dringende gevallen zijn wij tussen 08.00 en 17.00 uur bereikbaar op ons
nummer (0416) 272050 menukeuze 1.

TIJDELIJK GÉÉN PARKEERGELEGENHEID VOSSENBERGSELAAN

In de periode van maandag 8 november tot en met 10 december zullen de parkeerplaatsen langs de Vossenbergselaan en het parkeerterrein vóór onze praktijk niet bereikbaar zijn in verband met de wegwerkzaamheden en herinrichting van de Vossenbergselaan.

U kunt eventueel parkeren aan de achterzijde van ons pand, te bereiken via de Raadhuisstraat. Voor degenen die slecht ter been zijn, zorgen wij voor een mogelijkheid om dan via de achterdeur in onze praktijk te komen. Wilt u hiervan gebruik maken; laat het ons dan even weten.

Team huisartsenpraktijk Vossenbergselaan

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Liefst brengt u ons schriftelijk op de hoogte van uw klacht door een e-mail te sturen naar: klachten@vossenbergselaan.nl . Onze praktijkmanager en klachtenfunctionaris Krista Lommers zal dan binnen 3 werkdagen (behalve bij vakantie) contact met u opnemen Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). Die klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris van de SKGE kan proberen de klacht te bemiddelen. Hij/zij kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris van de SKGE is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de SKGE niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de “Geschilleninstantie Huisartsenzorg”. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden en op www.skge.nl.